Dör du, dör jag.

Jesper forsberg.
jag har inte känt dej länge,
men länge nog för att kunna förstå hur mycket du betyder.

Jesper, dör du, dör jag.
& det vet du mycket väl.
jag vet att du har det jobbigt, jävligt jobbigt,
men kämpa, snälla.
gör det för Mirandas skull, Emmys skull, min skull, jossas skull?
tänk på alla som inte kan leva utan dej,
Snälla jag ber dej, gör det inte.

hoppar du, kommer jag och tar din hand och hoppar med dig.
skjuter du dig, så skjuter jag mig efter,
jag kommer inte låta dig dö.
du får inte,
du får inte,
du får inte,

jag har bara känt dej i en vecka knappt.
men jag älskar dej för mycket för att låta dig dö bara så där.
jag kommer följa med dig,
och jag menar det,
jag kommer åka till dig, ta tag i din hand och försöka stoppa dej,
om jag inte lyckas så håller jag så hårt så att om du hoppar, följer jag med.

Jesper forsberg,
jag älskar dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0