my week will be the best, and has been already!






yeeeeeeeeees.

Måndag- kommer inte ihåg vad jag gjorde.. :$
Tisdag- va med bestisfestis ida, My, Mickan och fem randoma killar.. ni förstår om ni läst inlägget under ;d
idag- va med bestisfestis, <3
torsdag- antingen vara med Emma.. eller åka till grönan med bestisfestis, Igen :D
fredag- åka till grönan med Philip & bestisfestis, HAHA.
Lördag- vara med Ida & natalie, och asta<3
söndag- natalie,Asta och ida en stund, sen vet jag inte.. ;d
måndag- bestisfestis ida ;d

OMG, jag har saknat ida så sjukt mycket.. veckan har spenderats och kommer spenderas med henne.. kanske ni ser? :$

wellwell..
natten va sjukt rolig..
jag och ida typ satt och va skit osociala, sen typ fick vi en stor jävla skratt attack utan anledning.. :$
sen typ såg vi på "the kid"
fast vi va sjukt trötta så vid halv tre, stängde vi av den..
sen typ gick vi och la oss, HAHAH vi kunde inte sova, vi pratade sönder.. fast vid halv 4? gick det..

vi skulle vakna 10, så vi ställde klocka.. vi vaknade 11, kom upp 12 :D
hahaha, vi är bäst.. eller inte,

aja, sen typ hade vi kul :)
& nu sitter jag här,,
ska väl ta och ringa ida snart, eftersom vi ska t grönan troligen imorgon,
så vi måste snacka ihop oss efterso  hon sover hos Evelina idag -.-'
ajaaaaaaaaaaaaa, emh..
nu ska jag fortsätta droga musik, & min mobil,
pusshej ;*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0