NY DESIGN PÅ G.

ja, jag ska bara be Wilma sätta in den,
eftersom ingen jävel kan förklara för mig hur man gör det,
Så gör min fina bestisfestis det år mig ;*

men jajaja,
såhära kommer den se ut.


Blev väl rätt så nöjd? :)

men den kommer upp så fort som möjligt,♥



Nu ska väl jag ta och messa lite människor, och vara lite socialare med dom jag pratar med ;d
och typ dunka musik.. i hörlurar,
Eftersom hela familjen sover..

sen typ.. ska jag sova, ska upp tidigt i morgon, eftersom vid 2 drar vi till stan,
om inte jag ska träffa någon -.-'
och isånnafall blire Tvilling eller Älskling,
annar blire att dra till stan med Hannu & den jobbiga skitungen & träffa mamma istan för att typ beställa resa.. :D

den 24 Augusti blire att åka till turkland, Igen (y)
det gillas ;d


men ja, nu ska jag vara lite socialare,
hare bäst :D

Kommentarer
Postat av: emma'

JAG SÅG DIG BABY & JAG SAKNAR DIG MASSAAAAAAAAA ♥

2011-07-15 @ 21:18:06
URL: http://emmalouuise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0