Tvilling slaggade här igår ;d

HAHAH, jag och tvilling har fan sämsta humorn!
menmen,
igår va vi med älskling & jonte, vi hade sjukt kul.. :)
fast jonte va typ jätte tråkig, han ville inte gå någonstans, han ville stanna vid dom och massa skit.. -.-'

well,well..
vid kvart över 4 drog älskling & Jonte hem,
så jag och Miranda gick t en äng & typ hade skit kul :)
sen bestämde vi att hon skulle sova hos mig,
men hon behövde äta hemma, eftersom dom skulle få en " gäst "
så ja,
jag kom hem vid 5?
och såklaaaaaaaaart, så åkte Hannu och Elias iväg t centrum och handlade precis när jag kom,
och mina nycklar va hemma.. & hannu ville inte ge mig hans?
jobbig människa..
så jag satte mig på gräset utanför och VÄNTADE.

sen vid halv sex?
kom han tillbaka..
och jag gick in och satte mig vid datorn,
vid kvart öcer sex, åt vi..
jag typ åt ganska snabbt,
sen ringde jag Tvilling,
mamma va där, så jag drog t dom..
vi typ pratade, åt glass med jordgubbar,
sen drog vi till mig, vid halv 10 va vi vid mig?

HAHAH, vi började titta på " Paul " jätte bra film faktiskt.. :D
sen typ tittade vi på den, efter skulle jag & Miranda kolla på "  hell night "
men vi hittade inte den jäkla filmen.. -.-'
så vi tog " Avatar " vi tittade på den i kanske en halv timme, sen va den tråkig :D
HAHAH, nejmen vi blev fett trötta..
så vi tog fram pennor & började skriva på varandra, eller vi ritade varandra i ansiktet..
HAHAHAHAHAHA, så jävla heta vi va..
vi hade mustach, stavning..
nej typ prickar på hakan, MC ögonbryn :D
fjortis sträck, katt näsa.. och i min panna stog det " GRR " i mirandas stog det " Fisring, mysigt (L) "
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.

VÄNTAVÄNTA..
jag glömde en sak,
i förre går typ hittade jag en stor fet jävla svart spindel som hängde och dingla utanför mitt fönster,
så jag skrev till Miranda att jag skulle drömma marddrömmar & allt,
hon garvade bara åt mig, fuck u :D
aja, sen igår såg hon spindeln, HAHAH hon började fan gråta..
HAHAH, jag dog!
sen sa hon" HANNA!!! jag kommer ligga PÅ dig inatt!!!!!"
HAHAHAHAHAHAHH.
aja,

aja , det va typ min FINA dag ;)













Orkar inte lägga upp flera bilder,
pusshej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0